?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

I have a variety of people who read this Livejournal so I'm reposting this for them from elsewhere. Sorry for clogging up your Friends' page if I am doing so but I don't have any filters to date and will have to make one soon regarding indigenous issues but then all of us are indigenous from some place so I really don't know how to filter it LOL Anyway here it is reposted here from elsewhere:





I have so many stalkers mainly because I am on the side of Hawaiians. Some of them are annoyed by it but like I tell people all of the time LOL... I would never associate myself with people who value MONEY over PEOPLE. Here is my latest which epitomizes who I am... again hehe:




AnonyMouse: "Lana,

Da Mouse and your imaginary stalker are not the same person. Put down the drink, pipe, whateva

Further folks here who disagree don't 'hate Hawaiians' they hate YOU and your assine stupid, nosensical, off topic, rants.

And how can someone so seemingly beautiful (at least according to your chesty picture)
on the outside be so ugly and hate filled on the inside...

sad.
Anonymous | 05.24.06 - 8:01 am | #""





Me: "Huh? I have no idea what you are talking about but I don't drink nor do I do any drugs. I do however have some Pfizer stock. Yes... I believe in capitalism and in America.

As for the "hating me part"... what has that got to do with the topic? Oh that's right... NOTHING. Argumentatum ad hominem again which shows the weakness of your arguments.

As for my logic... my own cousin who I slammed for being pilau [sic], retired judge Paul DeSilva, commended me on my intelligence AND he told me that because of what I wrote that he will stop writing letters that single out and target Hawaiians. Do you really think that I care what you think of my logic if a retired JUDGE whom I called pilau gave his word to me that he will stop targeting Hawaiians? LOL Seriously dude...

I changed one's person mind in how they treat Hawaiians. That is more than I could EVER ask for.

On the other hand... what have YOU done to make this world a better place to live? And I am not just talking about non-Hawaiians. What have YOU done to help Hawaiians?

Oh let me guess... NOTHING.

As for beautiful... I am not bragging nor boasting since that is not how I was raised... but I am beautiful... internally and externally and I see alot of ugliness in people LIKE YOU. Thus my responses and posts elsewhere. Some people like you are so ugly and/or ACT ugly and are full of hatred.

And just so that people like you know... I do not care how I look though many men pursue me and/or have pursued me. Just like my Hawaiian grandmothers before me but then what the hell does my looks have to do with me trying to help other Hawaiians who are constantly under attack by people like you?

By people who come here to snipe at the Hawaiian Kingdom and thus snipe at the HAWAIIAN PEOPLE

so before you go off on my chest... THINK before you write.

We don't mention other people's looks here now do we? Since I am a woman then my looks are mentioned? Uh PLEASE. That's another Double Standard this time unfairly applied to women.

The thing that bothers you and people like you is that I am on the side of Hawaiians. And proudly too.

I would NEVER want to associate myself with people like you who come here JUST to find reason to keep your portfolio and/or your land while they attack Hawaiians. I will never ever be associated by people like you who seemingly value MONEY over PEOPLE.

I don't care if I have a nice chest or not. It does not matter now does it?

But as usual... a woman's looks are brought into the picture instead of doing what is right instead of allowing the wrong to continue like how people like you do

*rolling eyes again****"






That about covers it :)





Comments

( 8 comments — Leave a comment )
nakai8
May. 24th, 2006 07:20 pm (UTC)
ouuuuuchhh! That's a good slap in the face to him. That chicken shit couldn't even sign under his own name, not even just a first name? WTF

I like that part where you ask what has he done for people lately. And it doesn't make sense that person says that people who disgree don't hate Hawaiians but hate you. Uh...aren't you Hawaiian? Therefore, if anonymous claims that people hate you, then they are hating a Hawaiian, therefore hate Hawaiis, right? lol
haolegirl
May. 24th, 2006 07:28 pm (UTC)
Exactly... and I know other Hawaiians know what I mean by dat but no mattah to me if he hates me. I no care but when they hate other Hawaiians... yeah they hating me too haha

They no make sense though... and that's why I say... they pilau. They talk STINK!

And notice... I bet it's a guy and what does he focus on... my tits. Typical LOL
(Deleted comment)
haolegirl
May. 25th, 2006 06:29 am (UTC)
Yup... I guess that's why it doesn't surprise me. They focus on the body and not on the topic LOL
nakai8
May. 24th, 2006 08:15 pm (UTC)
And notice... I bet it's a guy and what does he focus on... my tits. Typical LOL

'ae, nana i ke kuahiwi! Look to the tits!

lmao
haolegirl
May. 25th, 2006 06:30 am (UTC)
What the hell? Das why though... some men... they ruin it haha
jacqui
May. 25th, 2006 07:51 am (UTC)
Hi Honey, That was a beautifully written response. Good for you. Go get 'em. Stupid trolls. I just don't know why people won't allow each other to express themselves freely here, why they always have to go and pick fights, stupid fights, with fellow writers here, about things that they care deeply about. How anyone could side against Hawaiians just blows my mind. Despite the fact that I can be guilty of exoticizing and romanticizing some of Hawaii's past, I am still super aware of the loss and heartache. I even named one of my beloved cats Liliuokulani. God I hope I spelled that right, I'm so tired. I guess my point is that while I am white, and am frequently a tourist, I tread ever so gently and respectfully when I am there. I listen carefully to people's stories. I care very much about tradition and respect for ancestors and for the future of Hawaii and her people. I worry about the land grabbing and overcongestion. I worry about the sea, and her beautiful creatures. I worry that the language, the traditions, the past, will be forgotten. I try to learn something new and add something good every time I go there. I just don't want to be hates or seen as an invader. If Hawaii were to take back her sovereignty somehow I would be cheering. I don't know, maybe I'm just talking out of my butt, I'm tired, so tired, but God knows I love Hawaii, and that means loving her people and caring about their struggles, wants, and needs.

Big supportive hugs,
Jacqui
girlstar808
May. 27th, 2006 09:33 pm (UTC)
Jerry

Jerry

Jerry!

lol j/k
( 8 comments — Leave a comment )

Profile

Yo!
haolegirl
For my family and friends ™
Website

Latest Month

January 2015
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow